Come partecipare

Per confermare l’adesione a ABCD occorre compilare e firmare in ogni suo foglio la domanda di partecipazione ed inviarla, in originale, con allegato il certificato della C.C.I.A.A. o la visura camerale, alla Fiera di Genova.

 

Scarica la    DOMANDA DI PARTECIPAZIONE

Ricevuta la domanda di partecipazione debitamente compilata e firmata, e il versamento dell’acconto del 30% del costo della partecipazione + I.V.A., che dovrà essere versato entro il 4 settembre 2015, Fiera di Genova spedirà regolare fattura.

Con la firma della Domanda di Partecipazione l’Espositore, dichiara di accettare tutte le disposizioni contenute nel Manuale dell’Espositore (Informazioni e Modulistica – Disposizioni Generali e Tecniche), comprensivo delle normative tecniche e amministrative oltre ai moduli per la richiesta di servizi.

 

Scarica il     MANUALE DELL’ESPOSITORE – INFORMAZIONI E MODULISTICA

 

 

 

To confirm your intention to exhibit at ABCD 2014, simply complete and sign the exhibitor application form on every sheet and send it (original copy), together with your Chamber of Commerce Certificate or Chamber of Commerce Search Report, to Fiera di Genova:

 

Download here the   APPLICATION FORM ABCD

Once a duly completed and signed exhibitor application form has been received together with payment of 30% of the cost of the exhibition area + 290.00€ (Participation Fee) +22% VAT, which shall be paid by September 4 2015, Fiera di Genova will send the exhibitor the relevant invoice.

By signing the Application Form the exhibitor declares to accept all the terms and regulations included in the Exhibitor’s Manual (Information and Order Forms –  general Rules and Technical Provisions), including the technical and administrative rules and the forms to require the services.

 

Download here the   EXHIBITOR’S MANUAL – INFORMATION

 

Download here the   EXHIBITOR’S MANUAL – GENERAL RULES AND TECHNICAL PROVISIONS